Få styr på
arbejdspresset
Forløb om arbejdspres i organisationen
Forløbet til organisationen består af tre mødeaktiviteter, som kan hjælpe jer, som AMO, SU, HR eller ledergruppe, med at håndtere arbejdspresset i organisationen. I guides til at skabe overblik, prioritere og handle – enten lokalt eller bredt i organisationen.
Forløbets succes afhænger af en fælles indsats fra de involverede i forhold til at bidrage med deres viden om arbejdspres i organisationen, en nysgerrighed overfor hvad der kan ligge bag arbejdspresset og ideer til indsatser, der kan håndtere arbejdspresset.
Hver mødeaktivitet varer mellem 30 og 90 minutter. I kan gå gennem hele forløbet, vælge dele af forløbet eller tage en samlet workshop.
Klik på modellen, og find dagsorden, redskaber og film, som guider jer til at skabe konkrete handlinger, der kan forbedre arbejdspresset i organisationen.
De tre trin:
1. Fokus – Opstartsmøde
Fælles afsæt for at tage hånd om arbejdspres i organisationen
2. Prioritering og Handling – Workshops
Skab et fælles overblik, prioriter og vælg indsats for at håndtere arbejdspres lokalt eller bredt i organisationen
3. Justering – Afsluttende statusmøde
Fasthold, juster eller igangsæt flere tiltag
Klik her og find materiale til at afholde forløbet som en samlet mini workshop på 1,5 time.