Få styr på
arbejdspresset
Forløb om arbejdspres i organisationen
Forløbet til organisationen består af tre mødeaktiviteter, som kan hjælpe jer, som AMO, SU, HR eller ledergruppe, med at håndtere arbejdspresset i organisationen. I guides til at skabe overblik, prioritere og handle – enten lokalt eller bredt i organisationen.
Forløbets succes afhænger af en fælles indsats fra de involverede i forhold til at bidrage med deres viden om arbejdspres i organisationen, en nysgerrighed overfor hvad der kan ligge bag arbejdspresset og ideer til indsatser, der kan håndtere arbejdspresset.
Hver mødeaktivitet varer mellem 30 og 90 minutter. I kan gå gennem hele forløbet, vælge dele af forløbet eller tage en samlet workshop.
![](/wp-content/uploads/2023/09/org-activity-flower-color.png)
Klik på modellen, og find dagsorden, redskaber og film, som guider jer til at skabe konkrete handlinger, der kan forbedre arbejdspresset i organisationen.
De tre trin:
1. Fokus – Opstartsmøde
Fælles afsæt for at tage hånd om arbejdspres i organisationen
2. Prioritering og Handling – Workshops
Skab et fælles overblik, prioriter og vælg indsats for at håndtere arbejdspres lokalt eller bredt i organisationen
3. Justering – Afsluttende statusmøde
Fasthold, juster eller igangsæt flere tiltag
Klik her og find materiale til at afholde forløbet som en samlet mini workshop på 1,5 time.